Pagina's

maandag 2 mei 2016

Oh, oh, oh,

Oh, oh, oh, 't is toch erg ook, het is al weer ruim 4 weken geleden sinds mijn laatste bericht.

In de afgelopen periode heb ik natuurlijk verder gewerkt aan mijn Mix 'n Match CAL (gehaakte deken) en mijn regenboog vest.

 En ook een aantal kadootjes gemaakt.

2 boekenhoezen voor mijn moeder, 
met geborduurd etiket


Sleutel-hanger voor een jarige meid

 
Opdracht voor een nieuw kinder-kledingmerk
(waarover later meer)


En er liggen een aantal geknipte en half gestikte projecten te wachten,
Ik heb nu een weekje vakantie,
heb vanmorgen een deel van het huis gedaan,
kopje thee in de zon,
de was buiten opgehangen,
broodje in de zon gegeten,
nu nog even een wasje ophangen,
en dan even achter de naaimachine,
dat heb ik voor vandaag toch wel verdiend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten