Pagina's

woensdag 8 april 2015

AU !!! AU !!! *#$@*&2^%@#

Gisteren lekker huis aan kant gemaakt.
Kamers opgeruimd, gestoft, gezogen,
wc's schoongemaakt,
4 wassen buiten gehangen lekker in het zonnetje.
Vanmiddag met Michelle naar de orthodontist, 
dan krijgt ze een  blokjes beugel.
Dan na schooltijd met Desiree naar keyboard.

Dus alvast voorbereiden voor het avondeten.
Nog snel even voor de boterham de boontjes doppen voor het avondeten.
Ik loop met dienblad en pan en boontjes door de kamer.

Yesterday a lot of cleaning in the house.
Tidying the rooms, dusting, vacuuming,
Cleaning the toilets,
4 loads of the wasmachine hanging outside in the sun.
This afternoon Michelle is getting her cubes bracket.
Then after school with Desiree to keyboard-lesson.

So I decided to prepare for dinner.
Quickly before lunch cleaning the greenbeans.
I walked with a tray, pan and the beans through the living room.

En.......And
Knal.....Bang
Daar ga ik....There I go
Languit.......Sprawled
Midden in de kamer....In the middle of the room
Dienblad kapot...........Tray broken
Boontjes door de hele kamer...........Beans spread in the living.
En....And
Mijn enkel begint te kloppen en te bonken.....My ankle starts to bang and beat.

AU!!!


Gelijk een gigantisch ei op mijn enkel.
Immediately a gigantic bumb on my ankle.

Gelukkig was Edwin nog thuis, die kon mij en de boontjes oprapen.

Wat een pech als moeders uitgeschakeld zijn.
Edwin met Michelle naar de orthodontis.
Oma met Desiree naar keyboard.
En zo was het plaatje weer rond.
Samen met Michelle eten gekookt.
Desiree de was afgehaald, want die hing ook nog steeds buiten.

En zo schuiven we door het huis.

Luckily Edwin was still at home, 
he picked me and the beans of the floor.

What a disaster when mothers are disabled.
Edwin took Michelle to the orthodontist.
Grandma took Desiree to the keyboard-lesson.
Michelle and I cooked dinner together.
Desiree took the laundry of the lines.



Vanmorgen nog steeds dik en een beetje blauw.
This morning still a bit swollen and turning blue.


Vanmorgen naar de huisarts geweest.
Die zei dat ik goed mijn best had gedaan.

Nu is hij mooi ingetaped en gelijk een stuk steviger.
En nu zitten blijven. 
En een beetje lopen en bewegen.

This morning I went to the doctor.
He told me that Ik had done well.

My ankle is nicely taped en feels a lot better.
Now sitting and resting.
And a little walking and moving.

1 opmerking:

  1. Je vroeg mij naar de theekip, maar ik vind nergens een mailadres van jou. Contacteer mij even via: jeanineshobby@gmail.com. En veel beterschap met je voet.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen