Pagina's

zaterdag 21 maart 2015

Chihuahua, Voorjaar en 1e bestelling via blog

Ik kreeg laatst de vraag of ik 
truitjes voor chihuahua's maakte. 
Dus ben ik dat gelijk gaan uitproberen. 
Wel leuk om ook eens totaal iets anders te maken.

Eentje in felle kleurtjes en ook een in lente/Ibiza kleurtjes.




Ondertussen ook aan het breien voor voorjaarsvaasjes/bakjes, babysokjes en lapjes voor de woondeken.
Alles tegelijk.

Vaasjes zijn van Drops: klikkerdeklik


Naar aanleiding van deze blog mijn eerste bestelling binnen, 
.....een trui voor mijn ....schoonvader. 
Jipppppiiiieeee


I recently received the question whether I made
sweaters for Chihuahuas.
So I'm tried immediately.
Nice to make something totally different.

One in bright colors and also in a spring / Ibiza colors.


Pattern Chihuahua-shirt: video on YouTube


Meanwhile knitting for spring vases/bowls, baby socks and pieces for the living blanket.

Everything at once.

Vases of Drops:
klikkerdeklik


Following this blog, my first order of, 

..... a sweater for my .... father in law. 
Yeeeaaaah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten